Opis zadań:
- Realizowanie planów produkcji określonych w różnych interwałach czasowych, wg określonej struktury ilościowej, rodzajowej i jakościowej
- Kierowanie zespołem pracowników na danej zmianie i zabezpieczanie sprawnej i rytmicznej pracy podległych pracowników.
- Inwentaryzacja stanu wydziału przed rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji codziennych zadań.
- Zdawanie na magazyn wyrobów gotowych.
- Właściwe organizowanie stanowisk pracy, umożliwiające realizację zleconych zadań.
- Dokumentowanie pracy pracowników, poprzez rejestrowanie godzin pracy i ich rezultatów, jako podstawy ustalania wydajności i wynagrodzenia.
- Kontrolowanie właściwych namiarów surowców, prawidłowości ich stosowania wg aktualnych ustaleń oraz nadzorowanie i zabezpieczanie prawidłowego ważenia wyrobów przeznaczonych do obrotu handlowego.
- Nadzór nad prawidłowym składowaniem przyjętych do produkcji surowców, półfabrykatów, opakowań oraz wyprodukowanych wyrobów gotowych do czasu ich przekazania do magazynu wyrobów gotowych.
- Zabezpieczanie właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżące zgłaszanie awarii i wszelkich usterek technicznych odpowiednim służbom.
- Szkolenie pracowników okresowo i nowo przyjętych pod względem BHP, p.poż, parametrów technologicznych, obsługi maszyn i wymogów techniczno – jakościowych.
Wymagania:
- zapał i chęć do pracy i nabywania nowych umiejętności ,
- dyspozycyjność (praca w systemie 1, 2 lub 3 zmianowym w zależności od sezonu),
- plusem będzie posiadanie książeczki dla celów sanitarno-epidemiologicznych,
- dodatkowym atutem, poza predyspozycjami będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość nabywania uprawnień oraz poszerzania kwalifikacji, a także rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek brygadzistowski, regulaminowe premie dodatkowe i premie uznaniowe.
Zainteresowany/a ofertą?
Zadzwoń – 074 665 06 42 Napisz – kadry@zpc-sniezka.pl
W świetle Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) informujemy że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) są Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka Spółka Akcyjna, 58-160 Świebodzice, ul. H. Sienkiewicza 36, NIP: 8862447772, KRS 0000674730:. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: 58-160 Świebodzice, ul. H. Sienkiewicza 36 lub email: rodo@zpc-sniezka.pl, sekretariat@zpc-sniezka.pl
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz automatycznie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Administrator nie udostępnia danych innym podmiotom, chyba, że zostały zawarte dodatkowe ustalenia w tym zakresie z Państwem.
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w zakresie, w jakim są one udostępniane przez Państwa, czyli dla potrzeb realizacji procesu rekrutacyjnego.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, sprostowania Pani/Pana danych osobowych, usunięcia Pani/Pana danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych, przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez: kontakt e-mailowy pod adresem: rodo@zpc-sniezka.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej, listownie na adres: ul. H. Sienkiewicza 36, 58-160 Świebodzice.