Asystent ds. Marketingu – Świebodzice

Oferta na stanowisko Asystenta ds. Marketingu - w rozwinięciu więcej szczegółów

Opis stanowiska pracy:

  • kreowanie działań marketingowych w zakresie portfela produktów, cen, metod dystrybucji i promocji,
  • koordynowanie procesu wprowadzania produktu, obejmującego bieżący kontakt z agencjami graficznymi, działem technologii, produkcji i drukarniami,
  • działania z zakresu PR : kontakt z firmami, instytucjami i innymi podmiotami w zakresie udziału w plebiscytach, konkursach i innych wydarzeniach związanych z regionem, branżą, rodzajem działalności,
  • prowadzenie i nadzorowanie darowizn i wydań produktów instytucjom występującym o takowe,
  • opracowywanie materiałów informacyjnych o firmie z zamiarem kreowania pozytywnego wizerunku,
  • przygotowywanie i wybór wzorów nowych opakowań lub modyfikacja, lifting starych w celu lepszego wizerunku produktów na rynku,
  • współpraca z drukarniami przygotowującymi opakowania – negocjowanie warunków współpracy, akceptacja wydruków,
  • bieżąca współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży, Działem Kanału Nowoczesnego, Działem Eksportu- aktualizacja druków i cenników zamówień, kart produktów, zdjęć, przygotowywanie ofert i prezentacji,
  • analiza rynku, konkurencji i ocena potrzeb klientów w zależności od segmentu,
  • raportowanie działań marketingowych według przyjętych schematów,
  • wykonywanie innych działań zleconych na polecenie Kierownika i Dyrektora Działu, oraz Zarządu firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne),
  • kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobrej znajomości języka angielskiego/ niemieckiego w mowie i piśmie,                                               

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • umowę o pracę;
  • pracę w otwartym, młodym zespole;

Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji:

  • na adres email m.tataj@zpc-sniezka.pl z dopiskiem Asystent ds. Marketingu,
  • pod numerem telefonu 74 665 06 42,
  • składanie bezpośrednio w siedzibie Spółki.

W świetle Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) informujemy że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) są Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka Spółka Akcyjna, 58-160 Świebodzice, ul. H. Sienkiewicza 36, NIP: 8862447772, KRS 0000674730:. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: 58-160 Świebodzice, ul. H. Sienkiewicza 36 lub email: rodo@zpc-sniezka.pl, sekretariat@zpc-sniezka.pl

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz automatycznie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.

Administrator nie udostępnia danych innym podmiotom, chyba, że zostały zawarte dodatkowe ustalenia w tym zakresie z Państwem.

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w zakresie, w jakim są one udostępniane przez Państwa, czyli dla potrzeb realizacji procesu rekrutacyjnego.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, sprostowania Pani/Pana danych osobowych, usunięcia Pani/Pana danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych, przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Z powyższych praw można skorzystać poprzez: kontakt e-mailowy pod adresem: rodo@zpc-sniezka.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej, listownie na adres: ul. H. Sienkiewicza 36, 58-160 Świebodzice.